Heb je een vraag?
We helpen je graag! Ons team zit 6 dagen per week klaar voor jouw vraag!
Heb je een vraag?
We helpen je graag! Ons team zit 6 dagen per week klaar voor jouw vraag!
Vlasveen 28-6,
9301PT Roden
Openingstijden
- Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00
- Zaterdag: 10:00 - 14:00
- Zondag: gesloten
Veelgestelde vragen
Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma.
Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Nadat je bestelling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staan de artikelen die je hebt besteld, het factuur- en leveradres en de gekozen betaalmethode. Daarna ontvang je natuurlijk jouw bestelde producten en heb je hier hopelijk veel plezier van.
Je kan betalen met:
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank en Revolut)
- Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
- Achteraf betalen in 30 dagen met Klarna
- Pinnen bij afhalen
- Bestellingen van maandag tot donderdag: Als u op een van deze dagen vóór 23:59 bestelt, wordt uw bestelling de volgende dag discreet geleverd.
- Bestellingen op vrijdag: Als u op vrijdag vóór 17:00 bestelt, wordt uw bestelling zaterdag discreet geleverd.
- Bestellingen op zaterdag en zondag: Als u in het weekend bestelt, wordt uw bestelling op maandagavond discreet geleverd.
- Verzendpartner: Wij verzenden meestal met DHL om een snelle en betrouwbare levering te garanderen.
*Wij verzenden altijd uw bestelling op tijd. Helaas gebeurt het soms dat onze vervoerspartner, om wat voor reden dan ook, niet altijd de afleverdatum haalt maar dan sporadisch een dag later afleverd. Hiervoor kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld
Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bevestigingsmail van ons. Heb je een account bij ons? Dan kan je in je account onder ‘Mijn bestellingen’ je bestellingen zien.
Mocht je nog steeds vragen hebben over je bestelling, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je een beschadigd artikel ontvangen hebben of mocht er iets mis zijn met jouw bestelling, dan kun je de items natuurlijk terugsturen.
Wij versturen onze artikelen via PostNL, DPD of DHL.
Het bedrag wordt binnen 14 dagen na herroeping teruggestort. We moeten hierbij echter wel wachten totdat wij het pakket hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat het pakket is opgestuurd. Wanneer het pakket binnenkomt controleren wij de retourzending altijd.
Het retourtermijn bij ons is 14 dagen vanaf het moment dat je jouw goederen hebt ontvangen. Indien je via Klarna hebt betaald, kun je altijd jouw bestelling markeren als ‘geretourneerd’ in jouw Klarna-account.
Nee deze zijn voor uw eigen rekening.
Nadat je jouw pakket ontvangen hebt, heb je 14 dagen de tijd om artikelen te retourneren. Meer informatie over het recht van retour vind je in ons retourneringsbeleid.
Stel je vraag
Vul onderstaand formulier in. Je ontvangt binnen 1 werkdag een reactie.